روژان و مامان الهه
روژان و مامان الهه
تقديم به دخترم روژان رضاييان
درباره وبلاگ


فرزند عزیزم: آن زمان که مرا پیر و از کار افتاده یافتی، اگر هنگام غذا خوردن لباسهایم را کثیف کردم ویا نتوانستم لباسهایم را بپوشم ، اگر صحبت هایم تکراری و خسته کننده است ، صبور باش و درکم کن یادت بیاور وقتی کوچک بودی مجبور میشدم روزی چند بار لباسهایت را عوض کنم و برای سرگرمی یا خواباندنت مجبور میشدم بارها و بارها داستانی را برایت تعریف کنم...

____________________
آرشیو

بهمن 1394

دی 1393

آبان 1391

مهر 1391

مرداد 1391

ارديبهشت 1391

فروردين 1391

بهمن 1390

بهمن 1389

____________________
مطالب اخیر

تولدت مبارك ...
دختر قوي من...
*****
خوشحالیت برام لذت بخش بود
سال تحصیلی جدید مبارك
روز مامان...
سلام دختر عزيزم...
وقتی برای اولین بار راه رفتی...ببین چقدر خوشحالی...
وقتی با خاله شاهدونه بودی رو ببین...
میلادت مبارک

____________________
نویسنده

مامان الهه

____________________
لینک ها

کیت اگزوز ریموت دار برقی

ارسال هوایی بار از چین

خرید از علی اکسپرس

الوقلیون

____________________
لینک ها

سايت ساز

سنترفا

آفتاب

کیت اگزوز

زنون قوی

چراغ لیزری دوچرخه


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان روژان و مامان الههو آدرس rozhan.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





____________________
امکانات

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 93
بازدید کل : 38714
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 58
تعداد آنلاین : 1


دو شنبه 28 فروردين 1391برچسب:,

سلام دختر عزيزم...

اين روز ها كه بهت نگاه مي كنم

انگار سرعت رشدت زياد شده

دندونات يكي يكي دارن ميافتن

قدت داره روز به روز بلندتر ميشه

خوشحالم

اما ته دلم يه دلهره مرموز وول ميخوره

نكنه بزرگتر شي و از دنياي عاطفي كودكيت فاصله بگيري

نكنه ديگه عاشق مامان نباشي

حرفهامو به اين راحتي نپذيري و

متعلق به دنياي كوچيك دو نفرمون نباشي

نميدونم...

شايدم اين دلشوره الكي

وسواسه

به هر حال با بزرگ شدنت

و ورودت به دنياي نوجووني

با مسائل جديد زيادي روبرو ميشي

اميدوارم نه فقط  مادري

كه سعي مي كنه جاي خالي پدرت رو هم پر كنه

يلكه يه دوست خوب برات باشم

 

 

دوست دارم:مامان الهه



نظرات شما عزیزان:

سونیا
ساعت11:14---18 ارديبهشت 1391
روژان خیلی خوشبحالته ها
وای مامانیت همه چیزش تو شدی


ஓ♣ΛЯ¶ą♣ஓ
ساعت11:01---16 ارديبهشت 1391
چرا مطلب نمیزاری تو وبلاگ ؟

ஓ♣ΛЯ¶ą♣ஓ
ساعت15:54---5 ارديبهشت 1391
من لینکت شما رو با اجازتون میزارم وبلاگم
هر بار بیام یه سری هم به وب شما میزنم

قاصدک از تو خبر آوردند!



که دلت خسته ز دیدار من است!؟





همه سرمای زمستان دیدم



تو فقط پیک بهارم بودی





قاصدک،پر پرواز تو را باد بچید!



که پیام دل ما را به آن کوچه رساندی دیشب!؟





تا به کی گوش به فرمان نسیم سحری؟



گر نداری دل عاشق لااقل آزاده باش!





گفته بودی دلخوشی خوشتر ز دل‌باختگیست!! دل مباز



گر دل ببازی خوشی دل را ز یادت میبرد؟!!





گفته بودم : آرزویم را به تو ای نارفیق!



راز دل را بر دل بیگانگان پنهان بدار ، من نگفتم؟؟







داد از این بیداد تو!!





چون دو هفته سال بهر انتظار یک خبر آسان نبود



قاصدک همخانه‌ای اینجا نبود قاصدک میخانه‌ها جای دل تنها نبود







جام می را من به خون دل همی پر کرده‌ام







آشیان دل به پابوس پیام آور نشست



بس که شلاقش زده آن نارفیق پایش شکست





قاصدک این رسم دلداری نبود



قاصدک این رسم دلداری نبود





دوش رفتم که سر کوچه ببندم تاج گل



گر تو آئی خستگی را سرکنی بر بام گل





لنگ لنگان آمدم بهر پیامت قاصدک



سر آن کوچه دگر بلبل بیچاره نبود!!





در سکوت دل خود زیر مهتاب بلبلک آنجا نبود



به قفس خندیدم که درش باز و پیامی بر جاست





خط این نامه به امضای تو بود!!



که دلت خسته شده از دل ما





قاصدک هر جا که هستی خوش نشین باش و بدان

ساده دل دل را به زلف یار میبازد چه خوش


بهناز
ساعت14:15---28 فروردين 1391
سلام وبلاگ خیلی خوبی داریدواقعااموزندس اگه خواستیدیک سری به وبلاگ منم بزنیدqsqs.loxblog.comپاسخ:حتما

ஓ♣ΛЯ¶ą♣ஓ
ساعت14:00---28 فروردين 1391
سلام خسته نباشی عزیزم وبلاگت و دیدم وب خوبی داری موفق باشی به وبلاگ من هم بیا و تو لینک باکسم عضو شو تا بازدیدت بالا بره کد لینک باکس رو هم تو وبلاگت حتما بزار تا لینکت تایید بشه . چون من چت روم هم دارم و لینک باکس تو چت رومم هم هست ادرس چت روم هم تو لینک باکس هست خوشحال میشم اسم خوشگلت و اونجا ببینم به امید دیدار ایام خوشی رو براتون ارزو دارم


بی گل روی تو ای دوست، بهاری نبود
همه گل‌های جهان بیش ز خاری نبود

بلبل از دوری گل، ناله افسرده زند
که بدون گل من هیچ بهاری نبود

کی شود دیده من بر رخ نیکوی تو باز؟!
که به‌غیر از تو مرا هیچ نگاری نبود

جوهرخانه من اشک شفق رنگ من است
غیر این اشک مرا نامه‌نگاری نبود

بس‌که نالیده‌ام از هجر رخ زیبایت
دیگر ای دوست مرا تاب و قراری نبود


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: